lørdag 8. april 2017

Lesemål for april

Har sett at andre har lesemål for månaden og eg syns detter var ein glimrande idé! Eg har på sikt tenkt å les alle bøkene som har blitt nevnt i Gilmore Girls, The Rory Gilmore Reading Challenge. For å komme i gang med dette har eg bestemt meg for å begynne med Macbeth av William Shakespeare. At eg begynner med denne er av den enkle grunnen at den hadde vi på jobb (jobbar på eit fagbibliotekt så er begrensa med skjønnlitteratur).

Sidan det er påske har eg planer om å lese ein krim. Trur valget fell på den siste til Jo Nesbø. Skal kjøre langt i bil og da er det kjekt å høre nokke som både eg og kjæresten vil like.




Skal på hytta i deler av påska og tenker å ha med meg Is it Just me?  av Miranda Hart. Har sett ei  god del av tv-serien som heiter Miranda som Miranda Hart spiller i. Har hørt at boka skal være like morsom som den så gledar meg til å lese denne. 

Eg og to venninner har ein lesesirkel der månedens bok er Gifted Thierry av Helen Harper. Har begynt på denne og den virker lovende! 

God påske! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar